26 Mart 2010 Cuma

YAŞAMIM DAHADA GÜZELLEŞTİ...

Öncelikle bizimle beraber tüm sevincimizi,üzüntümüzü ve heyecanımızı bloğumuzla takip edeceklere sesleniyorum.Sizlerle tanışmak çok güzel bir duygu. inanılmaz sevinçliyim. Ben herşeyin kalıcı olmasından yanayımdır. Böyle bir sitede sizlerle herşeyi paylaşmak ve daha uzun süre kalıcılığını devam ettirmekten yana olduğum için bu tarz birşey yapmaya karar verdim.Bende gebeliğimin başında ki heyecanlarımla yazmak isterdim. Fakat gebeliğimin başında hayal kırıklığı yaşamam çok yüksek olduğu için birşeyleri yazarak ve paylaşarak sevincimize sevinç katmak istemedim.Ama daha fazla geç kalmadan başlamak istedim artık.Bundan sonraki güzelliklerle daha iyi tanışacağız.şimdilik hoşçakalın....

1 yorum:

NURAY EGE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.