26 Mart 2010 Cuma

ARTIK TANIŞMA ZAMANI...

MERHABALAR.... YUPPİİİ SÜPERRR YAŞASINNN benimde artık bir bloğum var.benim öyle yemek,tatlı,pasta,börek çörek üzerine birşeyler paylaşmak amaçlı değil tamamen kızımıza ve yuvamıza ait bir blok olsun istedim.Ayrıca eşime 19 nisan günü 2.evlenme yıldönümümüzde yine anlam yüklü özel bişeyler hediye etmek istediğim için oluşturuyorum.Güzel şeyler paylaşmak istiyorum sizlerlee.Beni yorumlarınızla yalnız bırakmazsanız sevinirim.Bende sizi yeniliklerimle yalnız bırakmayacağıma söz veriyorum :):):) HEP SEVGİYLE KALIN...

4 yorum:

GAMZELİ ANNE dedi ki...

merhaba ,aramıza hoşgeldin:)blog dünyası çok değişik çok güzel bi dünya ...zamanla sende blogsuz birşey yapamaz hale geleceksin...şimdi ne yazsam ne eklesem diye düşünüyosun belki ama zaman geçtikçe herşeyi fotolayıp her konuyu paylaşmak isteyeceksin ...çok güzel dostluklar edineceksin ..emin ol:)arada ziyaretine gelirim senide beklerim ..benim arkadaşlarımında bloguna beklerim hem son yazımdaki arkadaşlarıma hem beni izleyen dostların bloglarına :)sevgiyle kal görüşmek üzere hoşçakal:)

NURAY EGE dedi ki...

merhabalar çok teşekkür ederim :))) şimdiden tatlı bir heyecan sardı ki beni sormayın.... acaba benimde ziyaretçilerim olurmu diye düşünüyorum.ama tabii ki önce zaman gerekli. sizde kendinize ve nehire iiyi bakın hoşçakalın...

aysema dedi ki...

Hoşgeldin. Pek çok bebek blogu var, onları izlemeni öneririm. İlerde sana yarayacak pek çok faydalı bilgiye ulaşabilirsin böylece.

ÖzgürAnne, bu bloglardan biri. Oradan diğerlerine de çok kolay ulaşabilirsin.

Hep mutlu olmanız dileğiyla...

NURAY EGE dedi ki...

aysema çok teşekkür ederim.mutlaka o bloglarıda inceleyeceğim.