25 Mayıs 2010 Salı

zehra bebek hoşgeldin...


öncelikle kızıma kuzen geldi,hoşgeldi,sefalar getirdi:)))
22 mayıs günü kızımızın Milas 'tan babaannesi ve dedesi geldi. Akşam görümcemlerde bize yemeğe geldiler.Hep beraber yemek yedik,hoş muhabbbet,bolbol hasret giderdik.O sırada masadan kalktığımız andan itibaren başladı bütün doğum serüvenimiz:))
Neyse hemen doktorumuzu aradık ve hastahaneye yönlendirildik.5 kişilik bir komite oluşup hemen yola koyuldular.O sırada annem ,babam ve ablam dünürlerine hoşgeldinize geliyorlardı ki kapıda telaş içinde karşılandılar. Neyse bizler oturup güzel haberlerini bekliyorduk ki bu arada benim tansiyon 14-9 yine tavan yapmak üzere:))) O sırada bir telefon hemen ümit ve baban gelsin sezeryanla alıyorlar:(( aaa biz şok herşey normal giderken normal doğum için gidilmişken alel acele nedir bu sezeryan???? Tabi ben ailemle evde kaldım malum stresle ikisinin bir anda olmasını engellemek amacıyla...Eşim Saat 22:45 bebek odaya geldi herşey yolunda diye arayıverdi.45 dakika içinde herşey bir anda olup bitmişti.9 aylık uzun yolculuktan sonra zehra bebek hoşgeldi sefa getirdi. Ben tabiki duramıyorum babama yalvar yakar hastaneye taşındık. Biz hastaneye vardık, 2-3 dakika sonra Müzeyyen abla ameliyathaneden çıktı.Ağrılar,sancılar,baygınlık,halsizlik,stres herşey bir yana zehra bebek o kadar tatlı ve masum uyuyordu ki ve ben O kadar duygulandım ki gözlerimden yaşlar süzülüverdi.
Neyse ki herşeye rağmen sağ selamet kurtuldular ya buna şükretmek lazım.ALLAH'ım nerede varsa herkesin yardımcısı olsun.Zehra'mızı Allah analı babalı büyütüp, sağlıklı nice uzun yıllar diliyorum.

2 yorum:

emine dedi ki...

hoşgelmiş zehra bebek allah analı babalı büyütsün

NURAY EGE dedi ki...

sağol eminecim.Nerede varsa ALLAH'ım herkesi sağselamet evladına kavuştursun.